dimecres, 29 d’abril de 2009

Exercicis periodístics

Amb 5 anys de diferència un conegut articulista ha calcat gairebé dos articles sobre la monarquia.
Vet aquí el que s'ha publicat a Público recentment. El del 2004 es publicà a El País.

Distanciant-me del debat personalista i del contingut en sí, des del punt de vista de l'incipient debat sobre el futur dels mitjans aquesta reiteració d'idees no seria precisament el que destacaria com a informació fresca.

3 comentaris:

David ha dit...

En dues paralules: im pressionant :D

Toni Rodon ha dit...

Andreu! Brutal! Chapeau. Tot i que, anant a les classes, no és gaire difícil veure que molta informació nova no aporta a tot plegat...

Miquel Saumell ha dit...

Andreu,
Suposo que el 2004 Navarro va cobrar d'El País. Si ara ha estat capaç de tornar a cobrar del Público s'ha de concloure que aquest senyor és un crac optimitzant els seus limitats recursos.